المؤلف = محمد خضرى، منال
Developing listening comprehension skills of English majors at Aswan Faculty of Education through a cloud-computing based on the self-Regulated learning approach program

المجلد 41، العدد 41، يوليو 2023، الصفحة 124-153

منال محمد خضرى؛ ياسمين السيد كامل؛ مارينا رزق سامى ولسن


Developing digital literacy skills of English majors at Aswan Faculty of Education through a cloud-computing based on the self-regulated learning approach program

المجلد 41، العدد 41، يوليو 2023، الصفحة 154-184

منال محمد خضرى؛ ياسمين السيد كامل؛ مارينا رزق سامى ولسن


Using Gamification to Enhance Preparatory Schoolers' Grammar Learning

المجلد 41، العدد 41، يوليو 2023، الصفحة 301-328

منال محمد خضرى؛ سعيد أحمد محروس؛ سمر احمد محمودحسان


Enhancing Preparatory Schoolers' Motivation towards English Language Learning through Using Gamification

المجلد 41، العدد 41، يوليو 2023، الصفحة 329-351

منال محمد خضرى؛ سعيد أحمد محروس؛ سمر أحمد محمود حسان


Using the SAMR Model as a Framework for Enhancing English Listening Comprehension of General Secondary Stage Students

المجلد 39، العدد 39، يناير 2023، الصفحة 62-88

منال محمد خضرى؛ سعيد أحمد محروس؛ مصطفى أحمد ادم محمد


Using the SAMR Model as a Framework for Enhancing English Reading Comprehension of General Secondary Stage Students

المجلد 39، العدد 39، يناير 2023، الصفحة 89-115

منال محمد خضرى؛ سعيد أحمد محروس؛ مصطفى أحمد ادم محمد